hej IGEN.

Jag säger hela tiden att jag ska blogga mer& bli bättre men så har det inte blivit?
iallafall så kommer jag nu med att blogga när jag känner för det,kommer inte bli varje dag.
nog om det,ska jag väll berätta hur min helg har vart,eller vad man nu skirver om? :)
I fredags så var jag med rebecka vi gjorde lite allt möjligt,träffade olika människor,typ marcus,fredrik,nordic? linus,viktor oh deras vänner,de är alltid kul att träffa dem.
Tvungen att gå hem tidigt på kvällen hade tidig match sen på lördagen,vi vann mot viken med 5-0
vi spelade grymt bra,kul match dedär.
Oh senare sen på kvällen,träffade jag återigen mer människor,vi gjorde en hel del saker.
har precis sprungit nu,& sen ska jag gå en låång prpmenad med becka.
pussipåsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0