Världens bästa Micaela Norén fyller år.

som ja skrev fyller micaela norén 15 idag, massor grattis till henne, du är så underbar vännen min,älskar dig.

Inte en vanlig fredag idag, för micaela fyller ju fredagen den 13, kände fanimig på mig de i morse, eftersom ja försov mig, hann inte vara med på fotbollen.

Micke: var det skönt?
Jag:     va?
Micke:ah alltså med sovmorgon, var det skönt att få sova lite längre?
Jag: hahahah nej det var stressit.

ohsen har ja haft två prov, hoppas de gick bra.
annars har dan rullat på, bra.
iikväll ska jag umgås med min underbara vän amanda, vi ska se idol äta massor onyttig mat. åh amanda du gör mig så glad.
älskar dig.
finns ju på mobilerna, hih.
puss och kram/karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0