Sleeptime

jag hatar msn-bdb oh allt de där,skit!
händer ingenting folk är bah inne på msn bah för ingenting,liksom inne för alla andra är inne so what?:o
åååh iriterad för minsta lilla sak, bråka inte med mig , höhö.
iaf de som ja skulle komma till var att ja ska sova nu, för msn är tråkigt, oh ja behöver sova,vi är lediga imorn eller ah studiedag iaf, fett sovmorgon sen ska tjejerna i klassen fika på stan, åh mysigt ni.
skulle vart med kirriserna, men jag mår ejj bra, blä,fast måste säga att de är redigt skönt att vara hemma oh mysa runt.
shit vad jag babblar på, tröttkarin brukar bli såhär.


Högstadiedisco på rambodal den 27, alltså om 3 veckor från 7an till 1an, alltså gymnasie elever som går i 1an kom ni med, höhö tyck inte att de är töntigt, kanon kul!
sväng förbi rambodalsfritidsgård, hihi, puss.
ska även jobba där, behöver lite roligt folk där dåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0