Myskväll med Adde.

åkte vid halv 8 tiden till adde, eftersom han inte kunde komma hit!
vi blev medlemar på en dejtnings sida, haha tills vi insåg att de kostade typ i månaden opuus.
sen blev de youtube klipp, haha, massor roligt, barn låtar ohallt.
vi såg även idol lite, kuddkrig aomassor.
sen gick vi ut, oh adde försökte skrämma mig lite, haha, du lyckades nästan.
tog en lång härligt promenad sen gick vi in igen oh körde tv spel- addes bror fick dock hjälpa mig lite, jag sög verkligen på tv spel, inte min grej men kulvare.
sen åkte jag hem vid halv 12, mys kväll. får ses snart igen, hihi kul. <3
idag har jag vart på kunsgårds öppet hus, stil & trend blire nu, hihi redan bestämt.
sen åkte vi oh fixade våra naglar oh fick massage, det uppskattas sjukt mkt!
nu ska jag plugga-mindre kul. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0