idag mår jag illa!

Jag,becka,rerre& ida tog 119 till stan, bytte till 3an för att sedan åka ner till hamnen där vi skulle på lokalfest.
vi väntade på sofie &tessan för vi ville inte gå in själva,sen så hittade vi ej festen haha, så vi åkte vidare till sofies kompis jonte, där vi dansade och lyssnade på massor musik.
det var jätte kul, roliga människor,mycket dans får vi göra om tjejer.
sedan blev vi hämtade typ vid kvart över 12, så kom vi hem vid halv ett.,känner idag att jag mår lite illa, heh.
man mår ju som man förtjänar, men jag ångrara inget för det var jäklit kul.
iaf jag & bex ska iaf träna ett pass på friskis sen, länge sen jag tränade oh jag behöver det.
hoppas jag orkar, hihi.
XOXO KARIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0