Du får mig att le.

blev att micaela och malin kom till mig runt halv 5, vi fixade oss oh drog till gårn vid kvart i 6.
alla var typ där, oh de mesta fixat, vi gick typ alla till ica köpte energi dricka, sen gick vi tillbaka till gårn,jag matte,robban,micaela körde fotboll oh hade massor skön musik, hah kul.
sedan runt 8 halv nio kom det rätt mkt folk, discot var kul faktist.
kom ungeföör runt 100 st + personal tror jag, härligt!
kul att en speciell kom, så söt, får en att må bra.ska inte skriva mer, kanske fattar vem de är då.

sedan slutade allt 12, städade kom typ hem vid 1, mamma & de hade vänner här, var rätt trött.
men tog en rejäll sovmorgon idag, oh åkte in till stan köpte saker. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0