Aj aj

Usch imorse var det verkligen jobbigt, jag mådde så dåligt svimmade och hade shyhög feber, jag trodde verkligen ja skulle spy i samma veva slapp de tack oh lov.
men tog 2 tabletter oh efter en timmes fruktansvärd verk försvann de lite, har haft ont hela dagen men nu mot kvällen har det försvunnit så ja får sova skönt oh så inatt.
skulle bowlat med kirriserna idag igentligen fick säga ifrån hade så ont, vådade inte åka ngn stans om de skulle hända ngt, skulle även träffat marcus oh hans vän, synd att ja inte fick träffa er men de är väll fler gånger.
men jag hade verkligen tyckt kvällen med kirr oh marcus+ compani vart kul, men kanske nästa helg bjuder på ngt kul.
har liksom vart hemma hela kvällen hehe, rätt skönt men nu är ja rastlös.
har prao på dagisen björnbäret i 1 vecka nu, börjar på måndag.
hehe undra hur de går, karin bland alla småttingar, hoppas de gillar mig, oh tvärtom.
men nu har ja skrivit av mig lite.
lägger upp bild för er också, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0