Kan nog vara den bästa helgen på länge?

Oj vilket härligt helg det har vart.
fredags var jag med micaela , vi träffade fredrik , nirmel <3 var mest ute, och lite på gårn haha.det var mys.
lördags, gick micaela oh jag på stan, julklappar, sen gick vi till micaela i stan, gjorde lite privata saker där hihi, åkte hem till mig, träffade nelly, oh hennes vänner, André  och kvist ? :ah, tror de hette så.
åkte till stan, kvist hade nellys mobil i hans ficka,haha, fick stjuss av ante, hah kul.
sen gick vi hem till mig, åt och kollade skolkataloger, haha.
somnade runt 4, vaknade 11, usch skapligt trött.
ska ha gäster sen, och ska även på lucia firande, oh shit kommer inte orka, blir att sova 8 ikvll. I need it.
puss, sjukt bra helg, tack tjejer och alla §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0