Julklappsspel

Hejhopp.
Var hos kussinerna samuelsson med familj och farmor farfar.
vi firade hasse och lilljul riktigt mysigt.
åt massor god mat, såg sällskapsresan med Stig H olsson, alltid lika kul måste jag säga.
spelade även julklappsspel haha, det är alltid lika kul måste jag säga, oftatst lite blandade saker, oh en hel del choklad,alla vill åt chokladen kan jag säga, lite fight om det, men det är bara kul, för alla blir så inne i spelet, vinnarskallar till max,, haha det är kul att alla i min släkt har en stark vilja!
jag vann någon vitamindricka, den var god. hade inte så turpå slutet men vann iaf drickan.
åkte hem vid halv 11, blev att kolla MJ på tv:n han är så sjukt bra, när han dansar ohså.
sen blev det sängen.
Åkte till HC med syster, köpte 100 krs paket tills ikväll . så nöjd.
ikväll kommer kussinerna, minaa andra kussiner, westerbergarna. vi ska fira lilljul idag med, hihi mkt firande här.
blir julklappsspel igen, kanonkul.
imorn blir det att besöka stan och rean, handla mina älskade skor och vinterjacka. ska även spara till en dator, så får it handla för mkt.

oh tjejer, vi som ska ses på nyår. vi måste bestämma snart, hör av er till mig, och de andra okej. ?

puss, §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0